چطوری میشه

آنچه باید در مورد میزبانی مدیریت شده وردپرس بدانید

آنچه باید در مورد میزبانی مدیریت شده وردپرس بدانید

در حدود ده سال گذشته وردپرس نقش بزرگی در دموکراتیزه کردن وب داشته است. این روزها، تقریباً هر کسی می تواند در عرض چند دقیقه با سیستم مدیریت محتوای مورد علاقه جهان وبلاگی ایجاد کند، بدون اینکه نگران مسائل فنی بالقوه گیج کننده باشد.

با این حال، اتفاقات مهم زیادی وجود دارد که به اصطلاح “زیر سرپوش” اتفاق می افتد. این مشکلات پشتیبان روی بسیاری از سایت ها تأثیر می گذارد. سایر افراد متوجه می شوند که به روز رسانی وردپرس و افزونه های آن دردسرساز است. در حالی که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای عالی است، مدیریت مدیر می تواند دردسرساز باشد.

خوشبختانه، بازاری ایجاد شده است که این مسئولیت را برای شما بر عهده خواهد گرفت – میزبانی مدیریت شده وردپرس. در این پست توضیح خواهم داد که چیست، چه کسی ممکن است به آن نیاز داشته باشد و چرا. من همچنین چند شرکت را معرفی خواهم کرد که در تجارت میزبانی مدیریت شده وردپرس هستند.

هاست وردپرس مدیریت شده چیست؟

به طور خلاصه، میزبانی مدیریت شده وردپرس با تمام وظایف مربوط به اجرای وبلاگ وردپرس سروکار دارد، به طوری که شما مجبور به انجام آن نباشید. به این ترتیب، می‌توانید روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید: فروش محصولات و/یا خدمات خود به مشتریان.

البته آنها سایت شما را میزبانی خواهند کرد. فراتر از آن، آنها همچنین تجربه خاصی از وردپرس را به ارمغان می آورند و برای بهینه سازی سایت شما در بسیاری از زمینه ها کار می کنند: سرعت، امنیت، زمان آپدیت، به روز رسانی هسته وردپرس و سازگاری افزونه ها. Sean O’Brien، مدیر بازاریابی در Pagely، مزایای کلیدی میزبانی مدیریت شده وردپرس را خلاصه می کند:

امنیت، سرعت (SEO) و به‌روزرسانی‌ها. ما به طور انحصاری کار می کنیم و به دنبال به حداکثر رساندن هر سه هستیم.

چه کسی باید میزبانی مدیریت شده وردپرس را دریافت کند؟

هاست های مدیریت شده وردپرس در زمینه های مختلف کمک می کنند. اما این گزینه برای همه نیست. به عنوان مثال، برنامه های Pagely از 24 دلار شروع می شود، با گزینه های گران تر که ویژگی های بیشتری را ارائه می دهند. هزینه آن فلج کننده نیست، اما چیزی نیست که بتوان از آن بو کشید. وبلاگ نویسان شخصی احتمالاً بدون میزبانی مدیریت شده بهتر خواهند بود.

از سوی دیگر، کسب و کارهای کوچک و شرکت های بزرگ باید حتما آن را در نظر بگیرند. هزینه هاست مدیریت شده در مقایسه با هزینه استخدام مدیر سیستم کم می شود. خرید یک برنامه میزبانی مدیریت شده وردپرس ارزان تر از پرداخت هزینه به شخصی برای کار برای شرکت شما و حل مشکلات خواهد بود.

همچنین به یاد داشته باشید که میزبانی مدیریت شده به طور خاص برای وردپرس طراحی شده است. اگر می‌خواهید سایت شما پیشرفته باشد، داشتن یک ارائه‌دهنده متمرکز بر سیستم مدیریت محتوای شما می‌تواند نتیجه دهد.

تغییر دادن چقدر سخت است؟

با میزبانی معمولی، انتقال یک سایت از یک ارائه دهنده به ارائه دهنده دیگر می تواند ناامید کننده باشد. میزبان‌های مدیریت‌شده وردپرس قصد دارند این فرآیند دردناک را انجام دهند و آن راکم‌تر کنند. نتایج عالی هستند. به طور کلی می توانید انتظار داشته باشید که مهاجرتی با حداقل زمان خرابی داشته باشید – اکثر ارائه دهندگان وردپرس مدیریت شده سایت شما را روی سرورهای خود آزمایش می کنند و به شما اجازه می دهند قبل از تغییر اطلاعات DNS، یک پیش نمایش را مشاهده کنید.

جرود توضیح می‌دهد:

کلید این است که به افراد امکان می دهد قبل از تغییر تنظیمات DNS پیش نمایش سایت های خود را مشاهده کنند. این اجازه می دهد تا مهاجرت بدون تحت تاثیر قرار گرفتن سایت زنده “در تاریکی” اتفاق بیفتد … بنابراین، هیچ خرابی وجود ندارد.

جزئیات از ارائه‌دهنده‌ای به ارائه‌دهنده دیگر متفاوت است – برخی از شرکت‌های مدیریت شده وردپرس هر سایتی را به صورت رایگان منتقل می‌کنند، در حالی که برخی دیگر هزینه اضافی دریافت می‌کنند.

البته شما باید همیشه در مورد نحوه مدیریت (و هزینه) مهاجرت سایت توسط شرکت های مختلف تحقیق کنید. شان اوبراین خط مشی پیجلی را خلاصه می کند:

…ما به صورت رایگان در حساب‌های حرفه‌ای و سازمانی به مهاجرت کمک می‌کنیم، و برای سایر طرح‌ها مهاجرت را با هزینه ارائه می‌کنیم. هزینه بر اساس پیچیدگی متفاوت است. ما همیشه سایت‌ها را جابه‌جا می‌کنیم، بنابراین به ندرت مشکلی وجود دارد.

چه چیزی از میزبانی مدیریت شده وردپرس دریافت خواهم کرد؟

هستینگ مدیریت شده وردپرس مزایای کلیدی دارد، اگرچه هزینه زیادی دارد، و بسیاری از اینها دلایلی هستند که WPExplorer در موتور WP.

  • افزایش سرعت سایت
  • امنیت تقویت شده
  • تایم کار قابل اعتماد
  • به روز رسانی های هسته وردپرس
  • سازگاری افزونه را بررسی می‌کند.

امنیت

امنیت کلیدی است. با توجه به اینکه وردپرس این روزها حدود 18 درصد از وب را تامین می کند، هدف بزرگی برای هرزنامه ها و هکرها است. سرویس های میزبانی مدیریت شده امنیت را بسیار جدی می گیرند. جرود روش سنتز را شرح می دهد:

ما برای هر نصب وردپرس که میزبانی می کنیم، اسکن بدافزار روزانه را از Sucuri ارائه می دهیم. و در صورت بروز هرگونه تخلف، ما مسئولیت کامل پاکسازی آن و قفل مجدد سایت را بر عهده می‌گیریم. علاوه بر این، ما از فعال‌ترین افراد در تجارت در جلوگیری از بلای وردپرس بوده‌ایم: تلاش‌های بی‌رحمانه برای ورود به سیستم… همچنین از هر نصب وردپرس پشتیبان‌گیری روزانه می‌گیریم، بنابراین هیچ سایت Synthesis بیش از 24 ساعت از یک سایت حذف نمی‌شود. بازیابی کامل.

سایر سرویس‌ها ویژگی‌های امنیتی مشابهی را برای محافظت از سایت شما ارائه می‌دهند.

سرعت

این شرکت‌ها همچنین سرعت‌های سریع‌تری را به‌عنوان نقطه افتخار در نظر می‌گیرند. با این حال، یک نکته قابل توجه این است که افزایش سرعت بسته به مکانی که سایت شما در حال حاضر در آن قرار دارد متفاوت است. کریس پیفو می نویسد:

هیچ راه واقعی برای بیان میانگین وجود ندارد – من تبلیغاتی در این زمینه دیده ام و آن را به طرز باورنکردنی گمراه کننده می دانم… برای سایت هایی که از قبل سریع هستند، ممکن است تغییر کوچکی رخ دهد، اما شما نمی توانید در مورد خیلی خوب خیلی پیشرفت کنید… برای سایت هایی که کندی را تجربه می کنند، شانس بسیار واقعی وجود دارد که بتوانند پیشرفت بزرگی را مشاهده کنند.

در مورد گزینه های جایگزین چطور؟

همیشه گزینه های دیگری وجود دارد، بنابراین اینکه کدام یک را انتخاب می کنید بستگی به نیاز شما دارد. شرکت های تعمیر و نگهداری وردپرس ادعا می کنند که خدمات برتری دارند، اما قیمتی دارد. من این را در پست قبلی اینجا در WPExplorer بررسی کردم. سرورهای خصوصی مجازی و سرورهای اختصاصی گزینه دیگری هستند، اما باید در نظر داشته باشید که آنها در وردپرس تخصص ندارند. وزن کریس پیفو:

در مقایسه با یک VPS کوچکتر، خدمات ما عموماً با قیمت رقابتی هستند و در عین حال از تمام سردردهای مدیریتی مراقبت می کنند. در مقایسه با یک سرور اختصاصی، Lightning Base گران‌تر خواهد بود، اما مشتریان از تجربه ما در راه‌اندازی تعداد زیادی سایت وردپرس سود می‌برند — اگر نیاز به استخدام شخصی برای کسب تخصص مشابه داشته باشند، بسیار گران‌تر از خدمات ما خواهد بود.

مثل همیشه، هاست های مدیریت شده وردپرس بر تخصص خود تاکید دارند. شان اوبراین ادامه می دهد:

اگر از وردپرس استفاده می کنید، خدمات ما بسیار برتر است. فن‌آوری‌های ما در تمام جزئیات وردپرس از جمله افزونه‌ها، تم‌ها و ارتقاها به خوبی آشنا هستند، در حالی که یک فناوری معمولی در یک شرکت میزبان استاندارد ممکن است چیزی در مورد وردپرس نداند.

آیا میزبانی وردپرس مدیریت شده یک سرمایه گذاری خوب است؟

آیا در نهایت باید هاست مدیریت شده وردپرس را انتخاب کنید؟ شما وضعیت فردی خود را به بهترین شکل می شناسید، بنابراین فقط شما می توانید تصمیم بگیرید. امیدوارم اطلاعاتی که در اینجا ارائه کردم به شما در انتخاب شما کمک کند.

قیمت هاست مدیریت شده وردپرس نسبتاً معقول به نظر می رسد، به خصوص برای مشاغلی که معمولاً باید برای رسیدگی به این مسائل به شخصی پول پرداخت کنند. برخی از افراد احساس می کنند که می توانند مشکلات وردپرس خود را در قسمت پشتی مدیریت کنند. اگر شما یکی از این افراد هستید، ممکن است ایده خوبی باشد که به کاری که در حال حاضر انجام می‌دهید پایبند باشید.

اینکه آیا میزبانی مدیریت شده وردپرس در نهایت به تجزیه و تحلیل منطقی هزینه ها و مزایا بستگی دارد – آیا زمانی که صرفه جویی می کنید و ویژگی هایی که به دست می آورید در نهایت باعث صرفه جویی بیشتر از هزینه ای که برای میزبانی مدیریت شده وردپرس می کنید، می شود؟ اگر پاسخ مثبت است، پس توجیه نکردن تغییر کار سخت است. اگر پاسخ منفی است، می‌توانید یک صفحه از کتاب دوری بردارید و فقط به شنا کردن ادامه دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا